Ekonomi

OPLOG, Global Yönetim Ekibiyle Birlikte WorldEF’e Katıldı

Üç gün süren etkinliğin ilk gününde ‘Robot Devrimi ve E-Ticaret Lojistiğinin Geleceği’ panelinde konuşmacı olarak yer alan Develioğlu, “Biz ticaretin artık globalleştiğine inanıyoruz. Yeni pazarlara, yeni müşterilere açılmak günümüzde şirketlerin olmazsa olmazı… Bu noktada da lojistik çok önemli bir bariyer. Sahip olduğumuz depo ve lojistik network’üyle Türkiye’den çıkıp Amerika, Almanya, İngiltere gibi global pazarda yer edinmek isteyen markalara operasyonel anlamda önemli fırsatlar sunuyoruz” diye konuştu.

OPLOG, İstanbul’da global e-ticaret ekosistemini buluşturan WorldEF’in düzenlediği ‘yılın en büyük e-ticaret etkinliği’nde yer aldı. E-ticaret özelinde büyük iş birliklerine ev sahipliği yapan WorldEF, e-ticaret odaklı üreticilerden tedarikçilere, servis sağlayıcılardan pazar yerlerine kadar 40 ülkeden geniş bir kitleyi ağırlıyor. Etkinliğe, OPLOG kurucusu ve CEO’su Halit Develioğlu’nun yanı sıra sektörün önemli şirketlerinden transfer ettiği global yöneticileri Chris Sherlock, VP of Revenue (Eski Zendbox CRO), Azeem Baig VP of Fulfillment (Eski Amazon Bölge Müdürü) ve Sophia Aigbe Customer Success Manager de katıldı. CEO Halit Develioğlu ve OPLOG’un global yöneticileri, Türk şirketlerine rekabette lojistik ile bir adım daha önde olmak için neler yapmaları gerektiğini anlattı.

Lojistik, Globalleşme İçin Önemli Bir Bariyer

‘Robot Devrimi ve E-Ticaret Lojistiğinin Geleceği’ (Robot Revolution and the Future of E-Commerce Logistics) panelinde konuşan Develioğlu, “Biz ticaretin globalleştiğine inanıyoruz. Yeni pazarlara, yeni müşterilere açılmak günümüzde şirketlerin olmazsa olmazı. Bu noktada da lojistik çok önemli bir bariyer” dedi. OPLOG’un bu noktada markalara önemli fırsatlar sunduğunu belirten Develioğlu şöyle devam etti: “Sahip olduğumuz depo ve lojistik network’üyle Türkiye’den çıkıp Amerika, Almanya, İngiltere gibi global pazarlarda yer almak isteyen markalara operasyonel anlamda önemli lojistik fırsatlar sunuyoruz. Günümüzde bir markanın yurt dışına açılma sürecinde yabancı pazarlarda oldukça önemli fırsatlar olduğu gerçeği yadsınamaz. Pek çok marka Türkiye pazarında bile zorlanırken, bunu Amerika’da, İngiltere’de, Almanya’da sürdürmek çok daha büyük belirsizlikler içerebilir”. 

 OPLOG’un ‘Kullandığın Kadar Öde’ Modeli 

WorldEF’de gerçekleştirilen panelde konuşan Halit Develioğlu, sadece lojistik operasyonların mükemmelliği değil maliyetlerin kontrol edilmesinin de bu nokta önemli olduğunu belirtirken, “Biz sunmuş olduğumuz hizmetlerde ‘kullandığın kadar öde’ modeliyle çalışan bir şirketiz. Geliştirdiğimiz teknoloji ve sahip olduğumuz yapılarla beraber ‘kullandığın kadar öde’ konseptini işletmelere çok sağlıklı, sürdürülebilir bir lojistik hizmet olarak sunuyoruz” dedi.  Böylelikle lojistik yükü markanın sırtından alarak, herkesin kendi işine odaklanmasını sağladıklarını belirten Develioğlu, “Bu çerçevede markaların kendi işlerini yapmaya odaklanmalarını sağlayarak, lojistik yükünü OPLOG olarak onların sırtlarından alıyoruz. Bulunduğumuz her noktada müşterilerimize hem yazılım anlamında hem de depolarımızla kompakt bir hizmet sunuyoruz” dedi.

OPLOG’un RobotuTARQAN Bu Toprakların Gücünü ve Kültürünü Yansıtıyor 

 E-ticaret sektörünün ihtiyaç duyduğu teknolojik gelişmeyi kendi yazılımları ve robotik teknolojileriyle sağlayan OPLOG’un ‘tech-enabled logistics/teknoloji odaklı lojistik’ anlayışıyla kendi geliştirdiği robotlarla süreçlerde oluşturduğu farklılık ve sektörde yarattığı değişim ve dönüşüm, yurtdışında da ilgiyle karşılanıyor. OPLOG Kurucusu ve CEO’su Halit Develioğlu, WorldEF etkinliğinde yaptığı konuşmada, “Nasıl İskandinav ülkelerinin Thor’u, Amerika’nın Captain America’sı, Batman’i varsa biz de Tarkan’ın bu topraklardaki gücü ve kültürümüzü yansıtabilecek misyonundan yola çıktık. O yüzden de geliştirmiş olduğumuz robotumuzu TARQAN olarak adlandırdık” dedi. 

Uluslararası Markalara TARQAN’dan Operasyonel Destek 

Robotlar ve OPLOG’un kendi geliştirdiği TARQAN’ın yeni lojistik ortamındaki önemini aktaran Halit Develioğlu şöyle devam etti: “Gelişmiş pazarlarda ciddi bir işçilik problemi bulunuyor. Bugün birçok global firmanın üst yönetiminde işçiliğin geleceğiyle ilgili kaygılar var. TARQAN işte tam da burada devreye giriyor ve işin aslında çok daha verimli, çok daha rekabetçi maliyetlerle yapılabileceğini göstermesi açısından önemli bir avantaj sağlıyor. Biz şu anda Türkiye’deki depolarımızı da kullanarak uluslararası pek çok markaya lojistik desteğimizi devam ettiriyoruz. Bunlardan bir tanesi de Rossmann… Avrupa’nın en büyük kozmetik devlerinden Rossmann’ın Türkiye’deki operasyonlarını, TARQAN robotlarımızla gerçekleştiriyoruz”.

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

kelkitajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

-
Başa dön tuşu
escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
istanbul escort